hhhockey

Har kommit hem nu från hockeyn. Hedemora vann, greeat!
Efter det gick jag med julia & lisa till donken. Tog en cheese och en cola, så satt vi där och prata ett bra tag!
Nu ska jag kolla vad jag ska ha för kläder till imorgon. Är ju klassfoto..
Sen blir det duschen och fräsha upp mig lite. Känner mig ganska (mycket) äcklig just nu.. uh
Jag har typ två dreads i mitt hår. Men nu ska jag fan ta mod till att borsta mitt hår. haha, kommer inte ihåg senast jag gjorde det.... mysigt va?



my world was shattered I was torn apart
like someone took a knife and drove it deep in my heart
you walked out that door I swore that I didn't care
but I lost
everything darling then and there




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback