mycket handlar om beslutsamhet

håller just nu på att städa rummet lite. Har nyss kollat klart på one tree hill's nyaste avsnitt(!!!) och ja, det är underbartjävlabra. som alltid...! Vart totalt kär i första låten som "Haley" sjunger. Får försöka leta upp den sen.
Ja, som sagt, nu ska jag städa klart mitt rum. Efter det blir det att kolla på kläder tills imorgon, måla naglarna & fixa lite.

Har ju inte skrivit på ett tag, men har inet hänt särskillt mycket, alls! Eller igår, då tappade jag bort min enda cykel-nyckel, go girl! ehe... inte direkt kul. Men får väl såga upp låset och köpa nytt. ååh, blir så trött på mig själv. ;p
Men vet ni? snart ska jag och lisa boka tid för piercing! & efter vi piercat oss (troligtvis 2okt.) så blir det shooooppa!<3 Varför just då och inte innan? jo, för då har jag fyllt 16ÅR! så då är man rik, haha. ;)
Ska fortsätta städa & fixa lite med brrra musik, sen idol!


they think you're gone forever, I know the truth, it's just getting hard to believe it.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback