pusss :*

var hemma idag också, men imorgon blir det skola. Har ju matteprov och känner mig bättre, så ja!
ska strax åka hem till emma så ska jag beställa från h&m. :D

I sommras var ju jag på bio i falun med Linnéa. "Johan Falk - Gruppen för särskilld insatser".
Den var så sjuukt bra! Så igår tänkte jag ladda hem den. Men så kom det fram en film som hette "Vapenbröder". Jag tänkte typ att det kanske var samma film, med ett annat namn. Men sen när jag kollade, var det tvåan! ååh, fan va förvånad jag blev & glad! Har längtat som faan. Såklart var den här lika bra som första! ;)

är det bara jag eller blir ni också lite småkära i Frank(Joel Kinnaman)? så sjukt snygggg, åhhh!
han är ju med i "Tjenare Kungen", då var han ju också söt! Men nu, oh my... så himla snygg ;*


grr, snygging!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback