galen dag, galen vecka

Ja, jag vet att jag haft dålig uppdatering men har varit mycket senaste tiden. Men nu är jag väl på benen igen, dock har jag en fullproppad helg också, heh..
Anyway, kom nästan precis hem ifrån körskolan och den tre timmar långa kursen. Tack och lov för en fika-pause! ;) Men det är väl gött. Så får jag köra om några dagar, trevligt! :D

Efter skolan idag gick jag med lisa och fikade, vart ganska lång fika eftersom vi skulle vänta på mamma som skulle skjutsa hem oss. Men hon var sjukt sen så vi stod och väntade ute en bra stund. Då hände det vi fan aldrig trott skulle hända.... haha, galet! Det är det enda jag säger, sjukt galet. Seriöst, jag stod fan och hyperventilerade på stan, haha tror lisa också gjorde det!

Nej, nog om det! Imorgon är det valborg och jag kan inte bestämma mig för vad jag ska ha för kläder. :( Sen har jag ett väldigt roligt engelskaförhör på 100 glosor tills imorgon, wiho! Jag som knappt pluggat..!
Dääärför ska jag lägg amig och göra det nu,

pussss på er



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback