hallå

har fortfarande det stressigt! Har haft fullt upp de senaste dagarna, det gäller att inte tappa tempot! ;)
Jag tycker faktiskt det är rätt skönt att ha massor att göra, hellre det än att sitta hemma vid datorn, rastlös! nejtack
Jag åkte direkt från moster till stan och mötte upp Julia i alla fall, så fikade vi lite, jag köpte en ny ögonbrynspenna och så solade vi! Sen gick jag och köpte glass till mig och syrran så sprang jag upp till dom och så spelade vi lips och började kolla på en film, som dom sa var assssbra. Tror jag ska ta med den till karolina(?) imorgon! :D
Anyway, nu är jag på G och ska strax åka till Linnéa för myskväll med gamla godingarna! :) Sover där också, sen imorgon åker vi till Borlänge och har en heldag där med brudarna, underbart!

aja, måse packa nu!
ps. min huvudvärk kommer tillbaka hela tiden. måste vara något fel, mamma funderade på synen? hm, blir kanske att beställa tid hos läkare eller liknande nästa vecka om det fortsätter!
PUSS

ds


sv; hahah ja herreguuud, skulle vara kul att bli filmad vid sånna där tillfällen :P haha

2010-04-06 // 22:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback