om jag kunde drömma

usch va trött jag är, men det är väl som vanligt antar jag! Sa till mamma igår att jag skulle sova som en gris i helgen, och det ska jag fan göra! haha
När jag gick hem efter skolan var det äckligt kallt! Shit, är typ 2 grader bara. :( Jag vill ju ha vår nu och 15grader, minst!
Har i alla fall ätit och myst lite, nu ska jag läsa en stund och så börja plugga samhäll.. Fy fan, känns som man kommer faila imorrn asså.. 'har inte hållt på med det här ämnet (EU & FN) nå länge alls, och så är dom ju ganska stora så ääe.. Dock gick svenskan bra idag! :) Aja, nu blire min älskade 'Om jag kunde drömma', jag kan knappt sluta läsa, måste sätta alarm för jag ska sluta. Det är sjukt, men den är så speciell, underbar och beroendeframkallande! Älskar den, och ni som inte läst den. GÖR DET





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback