rush hour

och nej inte filmen, haha! ;)
vaknade av ett sms imorse, av syrran som undra om jag skulle med hem till dom och hjälpa med flytten. Så jag hann bara äta frukost så kom dom och hämtade mig! Så var jag där tills klockan 20.00, och nu kommer jag nästan precis ut duschen. Ska strax åka iväg, igen! Dock hem till min moster som hade lite problem med barnvakt, så det är klart man ställer upp! :) Ska alltså sova där tills imorgon. Så får jag lunch där, sen ska jag möta upp Julia på stan till klockan 14. Då har hon nämligen fått sin FaceSpa, och då ska vi, eller i alla fall jag, handla lite på stan(har gammla presentkort från min födelsedag & jul!). Mysigt! :D

Nu ska jag slänga något i magen, sen kommer Annika!
Take care, puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback