söndag

hehe, kanske har varit lite tråkig uppdatering nu för tiden. Men det känns som att bloggen inte direkt är prio 1 när det är sista helgen innan alla dessa långa skoldagar! Nej, men ah.. haha

Sitter at the moment och lyssnar på musik, som alltid. It's my passion! ;)
Gårdagen spenderade jag i myskläder och så chillade jag mest, åkte ju som sagt till farmor & farfar en stund. Sen när man kom därifrån kollade vi på film. :)
I dag har det varit strålande fint väder! Så himla skönt när solen kommer fram. Och det var faktiskt runt 20grader i solen, inte illa pinkat! ;) På eftermiddagen åkte jag med pappa, cath & harley till brosan och kollade hur han hade det. Var mycket trevligt att träffa honom igen. Så fikade vi lite och pratade. Kom faktiskt inte hem för så löngde sedan. Hem till en tom lägenhet. Mamma borde ju komma hem vilken sekund som helst egentligen. Hon är nämligen hos min morbror och lämnar lite presenter till tvillingarna Hanna & Alma! :)

Aja, nu ska jag fixa i ordning tills imorgon!


Hallå kul att du var med i dag kram

2010-04-12 // 01:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback