believe it or not

Men jag överlevde faktiskt gårdagen. Trots mina feta baksmälla..
Tänkte bara berätta lite om hur helgen varit. På fredagen vart det ju som ni säkert vet utgång. Det började med att jag, Lisa och Julia var hemma hos Robin. Vilket bara det bjöd på skratt och tårar, haha! Vid elva snåret drog vi och mötte upp Robin på en ganska lam fest. Så vi drog nästan på en gång och gick till Eric. Var väl där ett bra tag sen vart det halvan och kingen. Meeen vid två var jag ganska illa tvungen att gå hem. Full som ett svin, så Robin och Lisa följde mig hem, mycket snällt måste jag säga! :)
Kvällen var väl lite av en katastrof för mig, haha. Men det var ganska kul endå.. ;)
Lördagen vart det dop för mina tvillingkusiner Alma och Hanna! Jättesöta, det kommer upp bilder sen! Sen åkte jag hem till pappa och så har det bara varit chill! Skönt de.

Nu ska jag mysa lite mer. Imorgon blir det att sola, är så jävla blek!
PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback