do you believe in magic?

Hallå,
Igår efter jobbet gick jag och mötte julia, så gick vi och lyssnade på liet live-musik, jätetmysigt! Sen strosade vi runt på stan, sen in en sväng på mcd. Sov i alla fall hos julia, ville inte sova själv! Sen idag så har jag varit på kalas hos min brorsdotter Ida som fyllde 11 år igår! :)
Efter det hamna jag hos syster och så  har jag hjälpt henne städa lite. Det komemr en mäklare dit imorgon, så då är det klart jag ställer upp! :)
Nu blir det att ladda om och fixa inför imorgon sen blir det sängen!

pusss!


väldigt sent svar på kommentar:

tack hurru!! :D och kan inte annat än att slänga tillbaks kommentaren till dig hihi

2010-08-30 // 23:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback