härlig dag!

Trots att det är första skoldagen och man ska vara tjurig och irreterad så har jag varit heeelt tvärtemot! Jag har varit glad(till större delen av dagen), uppspelt och jag har en riktigt bra känsla över det här kommande skolåret! Just nu känner jag så i alla fall.
Dagen började med lite bra musik i aulan, då Great Garb spelade! Sen vidare till lektioner och så gick vi ända till fyra. Och trots DET och att vi går till fyra praktiskt taget varje dag är jag på bra humör, haha! Helt sjukt. Kanske beror det på att det är underbart väder och solen skiner, tja jag vet inte.
Men så har jag och några till en grej på G som jag inte kan ta upp här än, men det kommer ni få reda på sen, ytterst lite folk som vet om det än så länge!
SEN så håller jag och brudarna på att leta utomlandsresa och planerar att åka redan, förhoppningsvis, om en månad! Alltså i mitten av september! Så nu håller jag på och kollar på hotell för fulla muggar. :D
uhu, jag tror nog jag måste skippa att höstshoppa lite. I alla fall tills vi kommit hem! Måste verkligen spara varenda öre nu om vi ska åka, dock har jag sån tur att jag fyller år i september. Så ska önska mig det i present! ;)


ser ganska härligt ut va? ;}


» maria

det ser RIKTIGT härligt ut!

2010-08-23 // 23:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback