va faaan

Ska alla till rättvik eller?! varför i hela världen åker inte jag dit? Varför åker inte vi dit? cp..
Dock blir det att röjja i helgen, haha! Ja, helgen kommer då fan inte bli lugn en dag, eller ja möjligtvis söndag. Fredag och/eller lördag blir det utgång +att jag ska på dop på lördag, tvillingarna ska döpas! :)
Och i söndags så skulle jag egentligen åkt till min kusin Ida som fyllde två år, meen mamma var förkyld så vi vågade inte åka dit. Fast då åker vi ju självklart till sötnosen nån annan dag! :)
Samma kväll, i söndags alltså, kom mina två andra kusinser, alltså tvillingarnas och idas syskon(haha, lite invecklat kanske?) med två stooora korgar kantareller! :} mycket snällt!

Nu ska jag blir klar med mitt rum, en gång för alla!

Ida - gullunge!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback