come around sundown

Jag har nog fortfarande inte riktigt förstått jag kommer se KINGS OF LEON om ca 7 månader! Jaaaa, för er som inte hört denna underbara nyhet så kommer dom till peace and love 2011.
Karolökina berättade det imorse och jag började skrika och glädjetårarna forssa! Kings of leon var det band som jag drömde om, det band som jag helst ville att det skulle komma av alla! Så idag har jag nog varit en av de lyckligaste personerna på jorden. Dessutom har solen strålat hela dagen, dock är det tusen minusgrader men jag är så varm av glädje så det gör inget! ;>
Fortsätter det såhär så kommer jag verkligen ha fullt upp på p&l! Jag har redan typ 7st jag vill se, haha! 

Nu ska jag plugga, käka, plugga, gå på kör, plugga och sova, tjing! :D

kings of leon




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback