dan före dopparedagen

Om ungefär två timmar är det julafton. Känns huuuur konstigt som helst. Det känns som att det dröjer typ en månad till! För jag har inga julkänslor. Hur jag än försöker med att slå in klappar, klä granen, julpynta, lyssna på tonvis med julmusik och julfilmer så verkar inget fungera.. :( Jättetrist juuu! Jag älskar ju julen, bästa tiden på året, så har jag inte ens liiite julkänsla. Vad fan är det här? uhuu

Har varit på innebandy nu sedan fem, vilket var mysigt! Nu ska jag ta en varmdusch och fräscha upp mig tills imorgon. Det får bli att somna till en julfilm så kanske det händer något magiskt under natten. Förhoppningsvis en massa med julkänsla! ;>

GO JUL!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback