HaitiRocken

Har ju som sagt varit på en liten konsert i aulan på skolan. Var riiiktigt bra tycker jag! Skulle kunnat betala dubbelt faktiskt! Banden var asgryma och gjorde jättebra covers. Ni som inte var där.. ni missade något, big time!
Vart så glad av att se det, känner att jag älskar mitt liv just nu, haha. Min första livekonsert -10, kan inte vara annat än nöjd! Kostade ju som jag sa tidigare 40kr, inklusive fika! Så vi fikade i matsalen och så höll allt på tills klockan nio ungefär. :) Tycker det var en ruskigt bra idé att göra den här konserten, och ge pengarna till Haiti.

Har precis kommit ut ur duschen, ska ta och sova nu!
juste! MAMI har kommit hem från Egypten, brun som en pepparkaka..
Visar nog imorgon vad jag fått. :> (om julia tar med min kamera-laddare till skolan vill säga.. ;))



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback