Hear you me

Sitter helt tårögd, kollade precis in på Lisas blogg och hittade ett klipp hon hade lagt ut. Gå in och kolla! Ni gör er själv en tjänst, jag lovar! Ryste över hela kroppen, usch så fint! :')

Idag har.. inte varit min dag direkt. Vaknade klockan 5 imorse av sånna jävla smärtor i magen. Ja, som sist var det också det jävla trevliga veckan som lurade.. Så var jag vaken och kröp på väggarna fram till 7 ungefär, då kom mamma in och sa att hon inte skulle till jobbet för hon hade en ögoninflamation. Gick i alla fall upp och tog en ipren, försökte sova lite. Men sen vid 8 vaknade jag igen, smsa lisa att jag inte skulle komma. Så har varit hemma idag. Smärtorna har kommit och gått, tack gode gud för smärtstillande! Har kollat på oth all day, sovit och läst lite, men i stor sett bara legat framför oth.
Har också försökt få reda på om dom lagt ut sommarjobb, men jag hittade inget. Ska höra med pappa om det i helgen, får se om han kanske kan fixa något!
Är också klar med min debattartikel om sommarkatter, vart supernöjd! Får hoppas Liselott är lika positiv.
Nu håller jag på med typ sjuttielva saker samtidigt. Skriver mållistor, försöker skriva om typ förbjuden kärlek, bloggar, läser bloggar osv osv.
Men N U ska jag läsa lite, har en massa saker på G den här veckan, är bara att välja vad man ska göra, inte en lugn sekund skulle jag tro att jag kommer få över.

Längtar galet tills på fredag, blir att fira sommarlovet höll jag på å skriva....om det vore så väl, men sportlovet i romme och kolla på trav, äta gott osv! :) Aja, ska läsa nu

Bjuder på en killer'låt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback