plugg

tja!
sitter och lyssnar på lite sommarmusik<3 Känns som jag typ har slut på bränsle för vintern, att det tagit slut och behöver vår nu för att överleva.. :( buhu, hatar snön just nu! usch

Anyway, imorgon efter skolan går jag med brudsen och köper lite musslor och gott, sen far vi hem till Lisa(?) och lagar till dom och äter :) Vi får se om jag går direkt till pappa efter det eller om jag går hem till mamma först. Har inte bestämmt mig än, vi får la se hur länge jag är hos lisa, om det blir länge går jag till papsen på en gång! Så ska väl packa nu utifall! Ska packa i min nya (fejk-)Chanel bag. Tyckte den var snygg faktiskt! Fick ju den och en prada-väska av mamma. +en mascara och lakritspipor.<3 Julia kunde icke ta med kameraladdaren idag, så får väl bli en bild på söndag eller något. Om jag inte tar en bild med mobilen då. ;b

Nej nu ska jag fortsätta plugga lite. Har matteprov imorgon. Har sjukt mycket nu innan lovet. Har FEM inlämningar/resecioner(och jag har inte ens börjat läst i dom 2 böckerna, at all..). Jaja, får läsa på som f*n i helgen helt enkelt.. Klockan nio blir det dock en paus, MadeinSweden då ju!
PUSS




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback