Alla ♥ - dag!

Har inte bloggat på hela helgen, har inte orkat, har lite bloggtorka tror jag. Men blir att jag bloggar mycket mer hemma hos mamma än hos pappa! Vet inte varför.. ;P
I fredags vart det pizza och Let's dance, som jag börjar tröttna regält på! Dock är Solsidan en hitt! ;)
På lördagen sov jag ut lite, sen åkte jag med syster och anders till borlänge och shoppade lite. Hittade inte mycket alls, men funderar på att åka dit i veckan, någon som är på? Anyway, hittade i alla fall en svart/vit randig kofta med knappar från veromoda typ 249? Sen ett ljusrosa och ljusgrått nagellack 45:-/st från åhlens! :)
Sen myste jag bara vid tv;n på kvällen. Vart en ganska tidig kväll, var så jävla trött, har varit det hela jävla helgen..

Idag vaknade jag upp(ganska tidigt, vid tio) och såg hur fint väder det var ute! Solen sken och himmlen var klarblå. Jag låg kvar och drog mig sen gick jag upp och tog en date med duschen, mycket skönt! Sen ner och åt en riktigt god frukost! Sen kom emma förbi en sväng, vi kollade på en film, en gammal kärleksfilm sådär på Alla hjärtans-dag, Hitch! Sen tog vi en promenad i det fina vädret med yrvädret Harley. Så underbart!
Sen käkade vi och vid 4 åkte vi hem till farmor och farfar, fikade lite och så. Sen nu är jag hemma hos mamma och vi har tittat på resor, så ikväll ska mamma prata med hennes särbo, så imorgon beställer vi, wiho!!! :D
Kan ärligt säga att jag hade en ruskigt bra Alla hjärtans-dag, även fast jag är singel! Fick också lite choklad av både mamma och pappa & cath! ;>

love, E



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback