rubrik?

Hemma, äntligen! Skönt som fan. Dock inte så skönt att jag har ett fett sugmärke på överläppen.... Ser ut som jag blivit slagen, kommer troligen sitta i sig i några dagar också, wiho..
Aja, whatever. Efter skolan köpte jag present till syrran som fyller 23 på fredag! :) Sen åkte jag och mami och handlade lite. Vart så jäkla irreterad då det var en tant framför oss, hon hade handlat för sisådär 800kr och hade inga pengar på kortet.... Så ringde hon någon som skulle överföra pengar osv. Stog fan i kön assslänge, sen fick mamma (& jag) damp så vi bytte kö, hehe!
J U S T  N U sitter jag och lyssnar på lite schysst musik, ska nog ta och plocka ihop på rummet lite också, orkar inte få det stökigt på en gång igen. Sen kommer emma och anders om typ 2timmar så så blir det middag och så ska vi beställa resan till Tunisien. :D Alltså juni kommer slå ALLA månader fan. Börjar med skolavslutning, tätt därefter Tunisien och när jag kommer hem blir det p&l på en gång! gött med andra ord. ;)



sommaren -08?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback