19 februari

Hallå alla läsare(haha, okej det där lät jävligt töntigt..),
har kommit hem från skolan, hade faktiskt en helt okej dag! Även fast jag hade två prov! Först ett dataprov som en 3åring skulle klara av, sen nk provet som jag tror gick riktigt hyffsat! :) På lunchen kollade jag också när vårat dam skollag spelade innebandy mot Leksand, Hedemora vann med 7-0.. :D

Och vet ni? Idag är ingen vanlig dag, för det är min syster 23 årsdag! ;) haha, så många grattis till henne. Klockan sju åker jag och mamma hem till henne och anders så ska vi käka lite gott. Sen som efterrätt blir det jordgubbstårta och cupcakes som jag och emma bakade igår. :> Så ikväll blir det att vara hemma hos emma, blir troligen att kolla på Let's dance också!

Nej, nu ska jag ta en date med duschen,
see yaa!


grattis emma! :)


tack sis':)

2010-02-19 // 19:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback