beslutsångest

Sitter här och försöker bestämma vad jag ska beställa för kläder. När jag samlat allt jag ville ha blev det 58plagg, ca 9100kr... hahah, tänk om<3
Nej, så jag försöker ta det bästa, OCH tänka att det fortfarande faktiskt är vinter.. Usch, vill ha vår nu. Vill kunna gå ut utan att frysa häcken av mig, kunna gå i vilka kläder som helst, kunna vara ute på kvällarna utan att man blir vettskrämd för minsta lilla.. Jag vill ha vår, sommar och sol. Att se solen i en halvtimme när man gått upp är inte direkt kul. Man (i alla fall jag) känner ju att man blir deprimerad, seriöst. Bara sitta inne och inte göra något. Sova jättelänge och knappt se solljus? Va fan är det för liv? Nej, nu vill jag ha vår!

Nu när jag satt och lyssnade på bruce, såg jag att H&M hade en asssnygg tisha på honom. Så visade jag mamma allt jag ville ha(och då hade jag ju lagt i den i varukorgen) så sa hon att pappa hade haft en precis likadan sån. Lite coolt tycker jag. ;) Självklart kommer den med hem!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback