FREDAG!

hallåj!
har precis kollat klart på lite oth, har börjat om, igen.. haha ;> Men det är så himla bra, och beroende framkallande...
Ska börja packa nu sen åker jag till far min över helgen. Vet inte riktigt vad som händer i helgen annars. Eller jag ska nog vara med Isabella, som jag inte träffat på jag vet inte hur länge! Sen plugga massa svenska, har tre uppgifter som ska vara klart på måndag, därav är 2 typ redovisningar..

Ikväll blir det nog att beställa hem lite mat, som vi alltid gör på fredagar! Så blir det att mysa framför Let's dance skulle jag tro. På söndag blir det i alla fall att säga hej då till mami. Som har blivit bjuden till Egypten, och åker på måndag! Så blir kanske att käka här hemma med emma och anders, sen ska vi troligen kolla på en lägenhet till dom, men vi får se hur det blir! :)
Ja, som ni kanske förstår så skulle ju jag bli ensam då i ca. en vecka. Men icke! Jullan kommer hit och bor hos mig, kommer bli riktigt kul. ;) haha, speciellt och bo helt ensamma i en vecka... Annars brukar det ju bara vara en helg. Men nu blir det en HEL vecka, så vi ska laga mat och fixa, hih mysigt!

Nej, nu kommer snart mamma hem, så måste börja packa!
later


haha, jullan & jag
hm tre år sedan?


» BFF

ååh, sötnosar! :) <3

2010-01-30 // 15:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback