galen helg

hallå, kom hem från julia för en liten stund sedan. Har precis käkat lite lunch och nu håller jag på att läsa lite om kleopatra och antonius. Ska kunna deras 'kärleks-historia' imogron, utantill... Näst intill i alla fall. Ska redovisa för (halva) klassen, är lite nervöst faktiskt!
Funderar på att köra lite work out först. Är på  tränings-humör nu, så kanske blir ett pass! :) Lite senare ska jag åka till mormor med mamma, skulle hjälpa henne byta gardiner eller något tror jag. Sen ikväll åker jag till äldsta storasyrran, som fyllde år den 20 januari, congratz! :) Så ska dit och gratta henne lite tror jag. Annars blir det att plugga om kleopatra & antonius +matte.

Gårdagen var sjuuuukt rolig. Fredag och lördag skrattade jag hela dagarna, sjukt mycket! Så jäkla härligt. Med dom där brudarna går det fan inte att ha tråkigt, haha!
Jag och jullan och middag här hemma med mamma & janne. Vid halv 11 gick vi och mötte lisa, sen vidare upp till svedjan hem till julia, så sov vi där! :) Galet roligt, somnade väl runt 3? Men så fick vi lov att gå upp typ halv 11 eftersom julia skulle på hockey, men guuud så kul vi haft! :D

anyway, träna nu
puss!


tänk er tre fnittriga tjejer, halv tre på morgonen, vi vek oss av skratt:

Det var en gång en nyckelpiga som inte kunde flyga med käpp så han flög inte med käpp!



» lisaa

det var en gång en nyckelpiga som inte kunde flyga med käpp så han flög inte med käpp! haha var det så?

2010-01-24 // 15:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback