hallooo

ÄR just nu hemma hos emma. Eftersom jag trodde jag slutade halv 4 så bokade jag klippning kvart i 4. Så nu måste jag vänta en timme.. Slutar ju halv2 på onsdagar nu, har precis fått nytt schema, riktigt bra var det faktiskt!
Så jag ska nog ta något att äta snart, bara slappa och sen vid halv gör jag i ordning mig i och går ner till salongen.
Ska nog bara be henne ta det slitna, men behålla så mycket som möjligt av längden. Sen blir det nog att klippa upp det lite! :) Hoppas det blir bra. Ska bli skönt att få lite fräsht hår. Mina hårstrån klyvs och är slitna..  Så ja, det blir skönt!
Nej nu är ju hungrig, åt knappt något i skolan idag. Det var inte direkt den godaste maten.. :P
Anyway, ska ta något att käka nu, pössss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback