HEMMA

Har precis kommit hem till mamma. Har inte orkat skriva något idag, men jaja.
Igårkväll kollade jag på The Hangover med pappa & cath. Sen kollade vi lite på Rolandz också, haha!
Sen var jag sjukt trött, så vart en till tidig kväll, vilket kanske är ganska bra, så jag inte vänder på dygnet nu igen när skolan börjat.
Idag kollade jag på I am Legend, så himla bra film! Sen åt vi lite och så åkte vi till husby och hälsade på farmor & farfar. Fikade och pratade som vanligt. Så nu är jag hemma här igen. Helgerna går så j*vla fort, det är så sjukt!
Anyway, ska försöka skriva klart min bokrecension. Får se om jag blir klar tills imorgon. Så ska jag fixa kläder tills imorgon så det är klart!

Later




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback