I WANNA BE SOMEBODY

Efter en ruskigt lång skoldag är man äntligen hemma. Inte för att det kanske är så mycket bättre eftersom historian väntar.. Muntligt förhör imorgon om Sverige på 1700talet. Känner mig lite nervös faktiskt! Men, om jag bara pluggar på ordentligt ska det väl gå bra? Jaaa, easycake! förhoppningsvis..

Imorgon blir det skolan, as always. Slutar 14.30, så ska jag hem och packa lite sen vid 6 åker jag hem till pappa igen. Så skönt med helg så det är sjukt. Kanske blir så att jag(+pappa & cath) följer med emma och anders till 1&½ och käkar middag på lördag. Fast vi får se hur det blir med den saken! Ska också plugga i helgen, surprise.. Måste skriva klart den jävla svenska recensionen och allt det där, ska också läsa om Antony & Cleopatra. Ska nämligen ha redovisning om det v.4 så tänkte läsa på lite.

Anyway, nu blir det att mysa med historian, PUSS




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback