känns som jag börjar bli sjuk

Vaknade för mja, en timme sedan ungefär. Sovit 13timmmar, heheheh. Usch, sover bort mina få dyrbara timmar kvar av lovet.. Dock måste jag ju plugga också, ännu mer slöseri. ;)
Precis tagit mig lite frulle och tagit fram H&M's nya katalog! Är det bara jag som älskar när nya vårkollektionerna kommer hem i brevlådan? gah, love it

Som sagt tagit mig lite frukost eller vad jag ska kalla det. Så har jag satt på David guetta's nya så ska jag kolla igenom katalogen. lovely! Ska väl plugga också..
Fan är det bara jag som vill festa innan skolan? :( Idag är väl en festdag? Egentligen? Eller?
Men i helgen, jag vill.......

& juste, ni vet man kan ju känna på sig när man ska bli sjuk? de kan i alla fall jag. Och nu känns det så :( Typ börjar bli svullen i halsen och börjar få snuva. it sucks

later
BILDER FRÅN NYÅR KOMMER OM TYP EN TIMME!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback