sammanfattning av nyårsafton

hahaha, att man lovar saker när man är full är iiinte bra! ;) Jag kommer faktiskt inte ihåg att jag skrivit det inlägget menmen. Och att jag inte satt vid datorn igår, ja det får vi skylla på hur jag mådde.. ;)Berättar lite snabbt nu istället!

Kvällen började hem hos jullan, det va  sjuuuukt roligt! Var ganska mycket folk, typ kanske 11 killar och 6 tjejer! Men det var asssskul i alla fall. Sen vid kvart över elva gick vi ner mot stan, och det tog väl sin tid.. :P När vi väl var framme vart det många kramar kan jag lova, kom en och annan tår också, men allt är löst nu hoppas jag!
Sen gick vi hem till en kille och väntade på skjuts och värmde oss. Åkte vidare till nån fest, där nån tönt sa att ja inte fick vara? Han bodde inte ens där? haha, whatever, men jag gick i alla fall ut på gatan då, ett bra tag med några till. Ajja, sen kom skjutsen igen och vi mötte några killar från innan. Gick hem till linus, lugnade ner oss lite och spelade wrestling<3 haha. Men jag vart lätt uttråkad och ville bestämmt gå hem kvart över 4! Så jag och julia pallrade oss iväg. Och tur som vi har kom min syster precis hem från festen när vi gick förbi hennes lägenhet. Så vi slagga hos henne! ;)

Mja, det var väl mer eller mindre det som hände på sista dagen 2009, och början av 2010. ;b
Nej, ska ner och käka lite snabbt nu sen hockey med jullan!

bilder kommer imorgon, eller något!
xoxo




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback