slapp dag!

HEY,
är nu hemkommen från en riktigt skön skoladag! Började klockan tolv med lite samhäll, då vi kollade på en film om miljön, flaskvatten och så. Sen naturkunskap, för första gången! Är riktigt pepp på det. Vi har fått en grym lärare, så det ska bli kul tycker jag! Vi gick bara igenom lite papper, fick böcker osv.

Har precis ätit lite sen lunch håller på att kolla på kläder till våren och lyssnar på musik, as usually. ;) Ska sätta igång med pluggandet om ett litet tag, så blir att plugga hela kvällen.
Aja, kanske blir att jag lägger ut ett inlägg till, vi får se.

pussss



» sis'

hej, tycks om designen? Ska fortsätta med den ikväll tänkte jag ;) så du får gärna säga vad du tycker om jag ska ändra något eller inte!

2010-01-12 // 17:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback