sunday

God Morgon!
Eller ja, vaknade för ungefär en timme sedan. Har precis ätit upp min frukost och kollat på The City.
Jag har märkt att jag lagt ut sjukt mycket musik-inlägg, haha! Men so what? Egentligen? Jag lyssnar på musik varje dag, hela dagen. Så är ju en stor del av mitt liv! Love it. Skulle aldrig klara av att leva utan det. :)

Idag blir det att städa upp på mitt rum, är bra att ha ordning när man börjar skolan tycker jag! Sen ska jag läsa i min förbaskade bok, skriva lite läsloggar också! Dock tänker jag inte överdriva med pluggandet idag. Jag har ju faktiskt till onsdag på mig att bli klar, och idag är sista lovdagen. Så jag känner att jag vill ta det lugnt och göra det jag inte komma hinna med i veckan. Som t.ex att städa! :P Ska självklart plugga också, men inte överdrivet som sagt! :)

Nu ska jag titta klart på The City, sen börja städa, kanske träna, plugga, duscha och fixa så allt är klart för imorgon! :)

lateer


whitney port- galet snygg!



Kolla in *Zac Efron's Pool Party* ! (: http://sandratjulins.blogg.se/2010/january/zac-efrons-pool-party.html#comment

2010-01-10 // 18:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback