THIS IS MY LIFE

Just nu håller jag på att välja kläder tills imorgon. Kanske låter töntigt att göra det dagen innan, men jag hinner faktiskt inte välja kläder på morgonen. Det tar ju lång tid om man ska prova, matcha, byta den tröjan, komma på att jeansen har en fläck osv. Varför jag ska göra det till en big deal, det vettefan. Jag gillar det helt enkelt. Jag gillar att matcha ihop kläderna och se lite fin ut sådär. :) Vet inte varför, men jag skulle typ aldrig tänka mig att ha mysbyxor ute. Eller ja, i skolan. Låter sjukt, tro mig jag vet! Men jag lovar att NÅN dag innan skolavslutningen ska jag ha det! :) promise!

Ska platta mitt hår nu, får se om det blir bra till kläderna eller inte. Ja, allt det här är ett mysterium! Så nu ska jag göra det i alla fall. Sen ska jag ta en date med duschen. Efter det blir det nog att sova, kanske läsa lite, troligtvis!

GOD NATT




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback