varför ska kvinnor få lida så in i h*lvete för?!

Jaa, jag har varit hemma idag, pga en förjävlig mensvärk.. Såklart inte hela dagen, har ju tagit ipren, men det har kommit och gått. Och imorse kunde jag knappt stå rakt, så kände att jag inte skulle orka med en lång skoldag. Skönt att man slapp bad i alla fall. Dock missade jag redovisningen. F*tta. Aja, får väl göra det på onsdag eller vad nu jag och min svenskalärare bestämmer. Jag hoppas verkligen att jag kan gå imorgon. Blir fan SJUK bara av att vara hemma! Har kollat klart på Lipstick Jungle från klockan 8 imorse till typ 4.. haha, sov kanske lite emellan men ja.

Funderar på att plugga lite, skulle vara bra. Sen kanske städa om jag orkar. Blir att ta det lugnt i alla fall, inga snabba rörelser, hehe. Ska ta en ipren nu!
xoxo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback