free for.. wait what?

Idag har man jobbat igen. 08-16 ganska långa dagar men det är helt okej för mig för det går så himla fort och man får ju såklart mer pengar om man jobbar mer! ;)
Nu är jag precis hemkommen från ett kvällsdopp i pålspänning, riktigt skönt. :)
Nu ska jag fixa min matlåda, städa lite på rummet sen hoppa in i duschen.

btw så är jag free for two nights! ehh, det där lät fel.. Haha, men jag har alltså inget att göra nu torsdag och fredag och jag är helt ensam hemma nu också eftersom mamma åkt till Ludvika. SÅ det är bara att slå en pling!

aja, later!


klassfest hos dig då? ;) puss!

2010-07-07 // 20:17:25

hahaha, njaaeae, får la se ;)

2010-07-07 // 21:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback