sthlm imorrn!

Ja, trevligt va? Pappa ringde nu på kvällskvisten och frågade om jag skulle med till storstan imorrn en sväng över dagen. Självklaaart! Vi får se om jag kanske hinner med lite shopping också? It's gonna be great anyway though!
Så nu måste jag fixa det sista på rummet, ta fram kläder osv tills imorgon eftersom vi åker skapligt tidigt(7-8 :s), hoppa in i duschen och sedan lägga mig och läsa lite och sova.

Kommer troligen inte blir någon update imorgon alltså, inte förns jag kommer hem i alla fall. Men hoppas ni får en bra dag, för det kommer jag då ha! :)

puss puss



» j

Skulle inte vi ses imorgon efter jag slutat jobba? :( Eller hinner du hem tills kvällen så vi åtminstone kan ta en liten mysprommis? :)



pussss, loveu.

2010-07-27 // 22:39:10

åh så härligt det lät, heldag med pappsen. Mysigt :) Sen får du börja tagga till klassfest, lär ju hinna med en sådan snart igen tycker jag :* /frida

2010-07-28 // 01:35:51
» j

sv; haha din dumming. :( vi sa ju att vi skulle ses vid sextiden på onsdagen, helt glömt bort de? ;d men det är lugge, hör av dig när du kommer hem bara! :) <3

2010-07-28 // 08:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback