bildrömmen

har haft en rikigt underbar helg! På fredagen vart det att umgås med klassen, eller ja, de få som kom.. Men det var trevligt. :) Hoppas det blir något i helgen också? ;)
Sen på lördag eftermiddag åkte jag upp med tjejerna till norn. Sov där en natt, men nde räckte faktiskt. Blev en hel del skitsnack och sola och bada. :D
Idag har jag varit lite barnvakt åt kusinerna, gick utmärkt!

Gissa vad jag gör nu? Kollar på bilar, haha! JAG VILL SÅ GÄRNA HA KÖRKORT OCH BIL!!!!!1
Jag ha över ett år kvar tills jag ens får ta körkort, men ja jag är så jävla sugen, haha.
Jag funderar seriöst på att spara undan en del pengar till bil redan nu. För OM jag ska ha en bil så har jag framför allt tre krav. Det första är att den ska ha en grymt ljudsystem, det andra är att den ska vara i god form och det tredje är att den inte få v ara ful, haha rostig alltså. Jag nöjer mig inte med en liten skruttbil heller, här är det riktiga grejer som gäller! ;)
Men över allt det här vill jag såklart också att den ska vara snygg och ny, haha... Ganska farliga tankar men det är så jag tänker, haha. Fan va kräsen jag låter, hemskt! :s
Aja, här är några bilar jag hittade som jag inte skulle säga nej till! :)

Chevrolet Silverado

Mercedes

Volvo

Range Rover

Lincoln Aviator

Haha, nu såg ja att alla är upphöjda och ser ut som världens överklass-bilar..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback