15 juni

åhååå, jag får lite smått panik när jag tänker på att VI ÅKER I ÖVERMORGON! Jag skulle nästan vilja ta en tripp till borlänge.. Hmm, men det hinner jag nog inte idag, men imorrn kanske? Om någon vill med så får ni hojta till, annars åker jag väl själv. Men jag är inte säker på om jag borde åka heller.. "Du kan inte hinna med allt!" som mamma sa, jag antar att hon har rätt. Men jag blir så nervös och vill göra hundra saker på en och samma gång, haha!
Ja, igårkväll började jag packa. Var uppe och höll på till 1-2 ungefär och är fortfarandfe inte klar. Haha, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.. ;)

Nu ska jag städa mitt rum så det blir skinande rent. Sen kanske det blir att fortsätta packa. Ska förbi skolan en sväng också och lämna en grej jag glömt! Senare ikväll blir det att ta ner partytältet hos Julia(om det inte regnar då..).

later


» Amis

Fin blogg =)

2010-06-15 // 15:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback