4 dagar kvaaar!

Har inte haft en enda lektion idag, skönt! Det enda som vi hade var idrott och då var det frivillig fotboll och då var inte jag med, så det räknas inte! ;)
Efter fotbollen gick jag med Linnéa upp på stan och så köpte jag två klänningar varav en jag troligtvis ska ha på skolavslutningen men har inte bestämt mig än! Och den andra ska jag ha i Tunisien. Köpte också en foundation och vitt nagellack. :)
Just nu sitter jag hemma hos Emma och chillar lite. Haha, jag orkade inte gå hem.. Så ska få skjuts sen när dom ska handla! När jag kommer hem ska jag bara plugga som fan till samhälls provet imorgon +lite annat skit.

Usch jag håller på att somna när jag ligger här i soffan, så himla skönt! Aja, ska sätta på en film nu.
pusss


haha, så fult men det får duga!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback