galeeet

JA gårdagen var väl.. kul! Till en början var vi väldigt väldigt för tidiga. Så vi vi gick upp på parkeringen igen för att slippa alla jävla mygg.. Då mötte vi erik och erik, heh. Stod och prata med dom ett tag, eller ja anna pratade! Sen kom Jennifer, annas kompis i världens goaste bil! En pickup. Fy fan va skön den är!! Så jävla grym. Haha, jag sa till anna och linn "SÅN HÄR SKA JAG HA NÄR JAG BLIR STOOOR!". Och ja, jag kan ju alltid drömma om någon inte är villig att betala några hundratusen vill säga? :))
Äe, vi åkte i alla fall några varv med dom i säter, skitkul! :D
Sen närmade sig klockan halv elva och vi väntade på ebba gold! Men dom började inte förns 11.. Men vi väntade troget längst fram! ;) Sen stod jag faktsikt där hela kvällen. Första parkett på både Ebba Gold och Billy, det var kul lär jag säga. ;) Förhoppningnsvis (eller inte) så blir jag med på deras hemsidor, dom tog typ tusen kort på mig kändes det som! Hahaha
Ja, sen vart det väldigt mycket mindre roligt. Men jaja! Annas brorsa var schysst och hämtade oss, så kom väl hem runt halv 3? :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback