go kväll

Idag har det varit en riktigt lång dag. Inte så jättevarmt som jag trodde men så länge det är sol klagar jag inte! Väcktes som vanligt imorse klockan åtta, av att Harley ville komma in.. Men ja, det var bara att stiga upp kände jag.
Käkade frulle och satt på en film, sen kom emma och anders så vi kollade på ännu en film. Daniel kom också förbi, alltid lika trevligt! :)
På eftermiddagen åkte vi till Farmor och farfar. Pappa och Daniel klippte gräset och så fikade vi efter, haha ovanligt? ;)
Sen åkte vi hem och jag städade rummet eftersom Catherines två söner och deras familjer kommer hit imorgon från Irland! Ska bli jättekul att träffa dom igen. Jag träffade John och hans familj julen -08 men Trevor har jag inte sett sedan han bodde här och det var nog 05-06? Så ska det bli spännande och träffa hans tjej och deras lilla James!
Men pga. att dom kommer är jag nu hemma hos mamma. För att dom ska få plats hemma hos oss så åkte jag hem hit. Men jag ska dit nästa helg och hälsa på dom lite! :)

Nu blir det film, plugg och sooova,
pussss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback