hundvakt!

Har precis ätit lite frukost ute på balkongen, riktigt skönt. Solen bränner redan nu! Så passa på nu innan det blir regn, har hört att det ska bli det till kvällen.
Fick ett samtal tidigare imorse av cath' som fråga om jag skulle kunna passa Harley medans dom är borta. Och självklart kan jag det. Vill inte att det lilla yrvädret ska vara själv i 6-7 timmar! För dom ska nämligen ända ner till Skavsta och hämta dom! Så det tar ju en stund..
Men jag ska packa ner lite plugg nu samt kläder för jag vill duscha sen eftersom jag kommer träffa dom redan ikväll då. Men det blir skönt att åka dit, emma kanske blir med också. Blir nog att steka i solen i alla fall medans jag pluggar.
Vid 5 kommer troligen mamma och nobbe och hämtar mig en sväng, så ska vi kolla på ett hus utanför stan. Inte för att vi planerar köpa, men det var äckligt snyggt! :)
Aja, nu ska jag packa och sen hem till Harley.


det huset skulle man inte tacka nej till!

2010-06-06 // 12:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback