i fredags

På fredag morgon gick jag iväg hem till Julia och mötte brudarna där. Vi åt lite jordgubbar och hade mysigt! Sen fick vi skjuts till skolan, träffade klassen och så var vi i kyrkan. Lyssnade på underbar musik, satt och rös hela tiden! Sen gick jag och käkade på syrrans jobb och väntade på att klockan skulle bli ett då studenterna skulle springa ut! Mötte upp kusinen på skolgården och gav honom en blomma. Strax därpå blev det att kolla på traktoråkning på stan.
Efter det åkte jag hem till Johnny och fikade och grattade honom mer. Sen gick jag till Julia och så hämtade vi lite saker hos hennes mamma och hos mig. När vi komm tillbaka till hennes pappa var det bara att fixa sig, för klockan närmade sig sju och folket började anlända!
Vi började med grillning och hade det allmänt trevligt. Sen drog det väl igång och vi spelade spel, bl.a. kubb och sanning eller konsekvens, haha! Men det var äckligt roligt. Har några filmer men vettafan om folk vill att jag lägger ut dom... ;) Men kan säga att jag låg och garvade åt det dagen efter, hahaha!
Vid tio snåret(?) gick vi upp mot stan och mötte flera ettor(blivande tvåor) och massa studenter! Vi var väl på stan en bra stund och pratade med folk. Sen drog vi in på Café Paris and shaked some ass! förjävla roligt
Sen stängde dom och vi traskade ner mot donken för lite fyllemat, mycket gott!
Sen gick vi hem och ja, en SUPERtrevlig kväll blev det i alla fall, det är ett som är säkert! :)

Nu ska jag kolla på film och sedan sova,
puss & god natt!


'
ps. fler bilder på FB!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback