sitter och svettas!

Tänk när det var snö på marken och man kunde bara drömma om sommaren. Ja, det ser ut som att drömmen är uppfylld, för det är riktig sommarvärme ute och det är bara EN VECKA till sommarlov! Helt galet
Dagen har varit lång men riktigt slapp endå. Har lyssnat på intressanta(ingen ironi för er som trodde det!) redovisningar, kollat på film, ätit supergod sallad på stan, spelat brännboll, fikat och umgåtts med klassen, och sist men inte minst gjort nationella prov i spanska, muntligt. Vilket sög, jag fick hjärnsläpp.. Men annars har det varit en härlig dag med klassen! :)

Nu håller jag på och prova kläder till skolavslutningen, är ju bara en vecka kvar som sagt! ;)
Och även om det är ettan jag slutar och jag tycker att det är studenterna som ska glänsa, så vill jag också klä upp mig! Lite i alla fall. :> Jag har tre plagg jag skulle kunna tänka mig, kan visa biler sen! Men ja, jag kan inte bestämma mig.. Man vet ju liksom heller inte vilket väder det ska bli. Vi får hoppas att det blir sol i alla fall!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback