solpiller

Kom hem efter en liten stund sedan! Efter skolan gick jag med tjejerna och hälsade på en gammal fröken från hagstadiet sen gick vi och köpte en ica-sallad. Efter det gick jag till emmas jobb och käkade där och så betalade jag för solpillrena också! Tog ett piller också, smakade lite konstigt men det gick ner! Hoppas på att ajg blir lite brun nu då! ;)
Sen drog jag hem till emma och kollade om hon hade någon klänning jag kan han på skolavslutingen men icke. Jag stannade i alla fall hemma hos henne tills hon kom hem. Då grillade vi lax och åt det med pommes. :}
Sen fick jag sljutsa av anders hem och nu, ja nu sitter jag här! hehe

Dagarna rullar på som fan. Jag tycker det går galet fort! Jag drömde tom. inatt att det var julafton igen och jag sa "Jaha, då var vi här igen!" haha, jadu..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback