Vad gjorde ni på midsommarafton?

Igår var det ju som sagt midsommarafton. Det blev en ganska lugn dag och kväll för mig.
Blev väckt av mamma vid tolv och då var det bara att sätta igång med bakningen, jag skulle minsann göra två pajer! För eftersom mamma fyllde 50 år den 20 juni när vi var utomlands blev hon grattad av några av hennes syskon igår.
Först kom moster Annika med  hennes familj, vi fikade och hade det trevligt på balkongen. Lite senare kom också min morbror Anders med hans stora familj! Dom fick ju tvillingar i våras, Alma och Hanna. Så det var jättemysigt att ha dom här! :)
Mot kvällen vart det bara chill hemma med mamma, vi åt gott och hade mys framför teven. :)

Men nu kommer några bilder från igår!

Mamma och Hanna :)

Helena och Alma!

Mamma, Hanna, Linnea, Helena och Alma :)

Söta Ida!

Hanna slocknade i mammas knä, haha så söööt :)

emma och jag



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback