vill tillbaka!!!

Har precis kommit hem efter en dag ute på vift! Har ju som sagt varit i borlänge och köpt ett tält och sedan satt upp det, samt hämtat ut banden! Var sån sjuuukt härlig stämning, helt galet! Fick världens sug på en halvtimme, för det vara bara så länge vi stannade. Vi skulle hem och fortsätta ta ner partytältet hos julia så beställde vi lite thai mat och åt det. :} Sen åkte ja med emma och anders och handlade. Och nu är jag hemma. :)

Men nu har jag egentligen fullt upp. Måste börja packa och duscha. Sen måste jag lägga m ig ganska tidigt. Dock kommer jag nog inte somna för jag är så pepp och förväntansfull!! Men ska försöka somna, jag behöver väl all sömn jag kan få. ;P
Sen imorgon halv elva har jag lovat mormor och hjälpa henne med något hemma hos henne. Sen hem och fixa allt sen bär det iväg till borlänge igen.

Wihoooo, can't wait!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback