11grader i skuggan idag!!

Idag har jag städat klart rummet. Bytte till och med ut mina gardiner till mina sommargardiner och puttsade fönstrena. Dammsög och moppade ju också. ;P Så nu är det skinande rent. Nästan i alla fall!
Vettefan vad jag sk ahitta på ikväll.. Blir nog att plugga. Tar fan och dränker mig snart. Städar på en fredagskväll och pluggar på en lördagskväll. oh i love my life! ehh, nej men jag måste plugga. Måste skriva klart om barnsoldater och plugga på ekologi som vi har prov i på tisdag. Har ju också prov på 1 v.k på fredag så blir väl att läsa på det med.
Det är i alla fall mina kassa planer inför min lördagskväll. Kommer det upp något som lockar med tvekar jag nog inte..

Och förresten, jag hoppas ni har dragit upp persienerna eller varit ute. Har ju varit riktig vår ute idag! :D
Dock har inte jag varit ute. Har ju städat, men då har jag öppna fönster och balkongdörren. :)
Men jag tror jag håller på att få något virus eller liknande.. Har lite ont i halsen och vaknade imorse med en förjävlig förkyldning. Dock blev det lite bättre under dagen, men halsen är lika illa. :( Aja, jag ska hoppa in i duschen nu, sen ta en kopp te! :)

later,


inte så långt kvar nu, 82 dagar för att vara exakt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback