3 månader!

ja, det är precis tre månader kvar till skolavslutning och sommarlov! Sen efter sommarn börjar jag tvåan, fan helt sjukt! Går så himla fort, hinner knappt med att ta in allt som händer. Nej men fan va gött det ska bli med sommar och lov, juni kommer nog ganska säkert vara den bästa månaden! Börjar ju med skolavslutning sen tunisien veckan efter  och sen p&l så fort jag kommer hem, åååååhh! Ibland är jag fan avundsjuk på mig själv.. ;) Haha, nej jag skoja bara

Idag har det varit en sjukt lång dag, som vanligt på torsdagar. Men imorrn är det fredag och jag kan inte vara lyckligare, haha! Nej nu blir det plugg all night long. Hinner ju inte med att ladda upp några bilder idag heller, så det får bli imorgon! hehe
pussss


& grattis till zaisen som fyller 17 idaaag! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback