lightning crashes

Jag borde inte alls sitta vid datorn nu egentligen. Eftersom jag som vanligt har sparat allt plugg till söndag för jag "inte haft tid" till det innan.. Så nu ska jag läsa ut boken, skriva resension och skriva klart historiaprotokollet. En riktig trevlig bakfull söndag full med plugg, kan inte bli bättre än såhär! Nej, men jag skulle bara berätta att jag lever, trots helgen. Och att jag har haft det jättetrevligt, speciellt i fredags! Men gårdagen var också något att tacka för.
Nu väntar boken som sagt, sen ska jag plugga konstant tills ikväll, då jag kaaaanske låter mig själv titta på ETT one tree hill avsnitt som belöning för jag varit sååå duktig trots omständigheterna!

love



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback