uuaaaoh, kill me

har vaknat till liv, och för tillfället står det en enorm elefant på mitt huvud, som jag försöker få bort med lite jos(<--har aldrig lärt mig hure stavas....) men det går inge bra de heller..  Men fy faaaan va värt det var. Ni har väl hört mig säga det tusen gånger förut, men det här var extremt. Den bästa hemmafesten jag varit på, någonsin! Jag kände inte en själ där inne förutom lisa typ, så skönt med annat folk!! Tack så jävla mycket för inbjudan! ;)

Nu blir det bara att ladda om för ikväll! Ska ju till en 16-års fest. Men har gått 'rykten' om att det ska vara lite b? ah jag vet inte. Är väl lite därför man kör två dagar i streck. Utifall det blir kasst ikväll så har vi i alla fall igår att vara nöjda över. :) JA, nu ska jag typ försöka ladda igen med lite frukost om jag får i mig det och ett oth avsnitt! Sen blir det också ansiktsmask, dusch och fix igen! Blir förfest hos jullan med tjejerna sen åker vi ut i dimman...?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback