vilken julia? NORDMAAN (hah, intern skämt)

åh, mina är ben gör ont! Faaast det var det värt.. ;) Shoppade en hel del, men orkar inte ta kort på det  N U, så det får blir imorgon! :) Kom till stan vid 6, så då gick jag och lisa hem till henne och så slingade jag hennes hår. Börjar bli riktigt bra på det där nu jag, haha! ;) Blir bättre i alla fall!

Nu kollade jag nyss klart på Avatar. Haha, den är så sjukt lång, så jag delade upp den lite. Men guuud! Den är lika bra som alla säger! Heeeelt klart sevärd, om någon säger något annat är dom idioter och har absolut ingen filmsmak enligt mig! :) Nu ska jag Nog kika på It's complicated, om det är god nog kvalité vill säga, annars blir det att lägga sig och läsa.

tack lisa och frida för en toppendag! :)


I löööv this song



Sv; Hihi, taack för tipset darl. Men jag hann tyvärr inte testa! ;) När jag vaknade imorse var det redan borta! :) Skönt det!



Men internskämt, huh? Jag minns inte :(

<3

2010-03-04 // 09:46:40

Sv; Haha, jaså? Det ser jag fram emot! ;) <3

2010-03-04 // 23:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback